18. januar 2016

Cognacfarvet lædersofa

Jeg drømmer lidt om at få en cognacfarvet lædersofa og har derfor været igang med at søge inspiration.

Jeg tænker, det må være nemt at skabe en varm og hyggelig bolig, når der indrettes med cognac farvet læder samt lidt tilbehør i form at lammeskind, rå lamper, kelimtæpper og vægkunst. Faktisk er det blevet et must for mig at finde en cognacfarvet læder sofa, så jeg kan komme igang med indretning af min nye bolig.

Kig med og se hvad jeg har ladet mig inspirere af.

















1 kommentar:

  1. Hej Marianne. Det er fantastisk at se alle disse smukke cognacfarvede lædersofaer. Min absolutte favorit må blive Illum Wikkelsø's sofa - den er "fed" (m. fede hynder og armlæn). Dog koster den omkring 100.000 kr., så det varer lige lidt, før jeg kan få råd til den :D Prøver at finde noget lignende, for som du skriver "det må være nemt at skabe en varm og hyggelig bolig, når der indrettes med cognac farvet læder..." og så er der jo så mange muligheder for at sætte et personligt præg med forskelligt tilbehør. Tak for inspirationen - og godt nytår til dig og din familie. :) Mvh. Hanne.

    SvarSlet

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)