29. november 2015

Indret med flyttekasser

Så er jeg flyttet ind i den Gamle Trykkeri Fabrik. Efter som jeg har solgt alle mine møbler, har jeg indrettet lidt alternativ, men det er jo også kun for en periode.

Fabrikken er mega stor, men heldigvis elsker jeg masser af gulvplads, og det får jeg lige så rigeligt af her.

Værksteds lamperne kommer virkelig til gavn her. Hængt op alle steder, hvor det er muligt og med soft pærer giver de et meget behageligt og hyggeligt lys.

Luftmadras og flyttekasser

Værkstedslampe

Masser af gulvplads

Radiator som virker :) 

Chaiselong af foldemadrasser

Min elskede Nesspresso på flyttekasser

Walk-in

Værkstedslampe igen :) 

Stof skabe fra Ikea

Mere gulvplads

Arbejdsbord fra genbrug

Fungere også som spiseplads

1 kommentar:

  1. Det er lige før jeg bliver misundelig.
    Mulighederne ligger åbne.

    SvarSlet

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)