19. oktober 2015

Bolig-salgs-klargøring

Jep - jeg har lige fået en af de bedre opgaver i indbakken. Lille lejlighed skal gøres klar til salg og jeg elsker den slags opgaver.

P.t. ved jeg kun at lejligheder er:

  • en lille 2 vær.
  • ligger på Amager
  • står tom
  • har være lejet ud
  • er noget slidt
  • kræver et nyt køkken



På mandag skal jeg se lejligheden og komme med det første udkast til forbedringer. Der er afsat kr. 50.000,- til forbedringer og jeg skal selvfølgelig også vurdere om dette kan lade sig gøre.

Mand - jeg er vild med den slags opgaver - tom lejlighed betyder jo at alt skal skaffes på ny - jeg får således mulighed for at shoppe igennem, hvilket jeg også er ret vild med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)