15. marts 2015

Inspiration til husfornyelse

Jeg gør mig en masse overvejelser omkring det, at jeg snart skal igang med at forny mit hus. Jeg har fundet nogle fotos her, som jeg bl.a. lader mig inspirerer af.


1. Der skal være mange store vinduer, helst uden sprosser, så jeg får en fornemmelse af at naturen kommer helt ind i huset. 




2. Jeg overvejer at flytte min trappe fra den ene ende af huset til ind i midten af huset. Derved tror jeg, at jeg får mere glæde af 1. salen. Tænker at den bliver nemmere at indrettet, når man kan gå til alle sider fra trappen af. 


3. Er noget vild med tanken om en pejs/brændeoven, som er indbygget i skillevæg. 


 4. Hvis der absolut skal være loftlys, er jeg vild med denne løsning. 


5. Overveje kraftigt et badeværelse på 1. sal, måske med linoleumsgulv. En billig løsning, men mon jeg fortryder ???  


6. Kunne være skønt med en overdækket altan på 1. sal, så hynder ikke skal flyttes ud og ind hele tiden.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)