7. februar 2015

DIY Grafisk kurve/poser

Jeg har lige lavet lidt smart opbevaring - synes jeg da selv. Det er de helt billige poser fra Søstrene Grene som er blevet stil små kunstværker i mit hjem. Det eneste jeg har gjort er at folde kanten 2 gange og ladet håndtagene ligge inde i ombukket. Vupti, så har jeg smart opbevaring til brænde og strikketøj.






Jeg skal naturligvis have fat i flere poser fra Søstrene Grene, så jeg har til opbevaring at sammenrullede håndklæder, tæpper og boligmagasiner. Nå ja, så skal jeg jo også lige bruge nogen til mine store planter. Planterne skal naturligvis stå en en vandfast potteskjuler/spand inden de kommer ned i mine nye Grafiske Kurve/Poser

Grib idéen - jeg har selv fundet inspiration her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)