25. december 2014

Kunstige lys - men det kan man ikke se !

Jeg har købt nye stearinlys til både Galleri ZigZag og til træhuset og det er af den helt kunstige slags.

Lysene er af stearin, som vi kender det, men selve lysflammen er batteridrevet. Der er en tænd sluk i bunden og når lysene er tændt, ser de ganske almindelige ud.

Der findes efterhånden flere forskellige kunstige lys og i meget forskellig prisklasse og kvalitet. Flere billige lys er lavet dårligt og her kan det tydelig ses at de er kunstige.

Jeg har købt mine her. Dag til dag levering blev overholdt, selv i den travle juletid. Ud over tænd sluk funktion har disse lys også en timer - dog kun med én indstilling. Tændt i 5 timer slukket i 19 timer. Det er lige hvad jeg skal bruge i Galleri ZigZag. Tænd hver dag kl. 15 og sluk kl. 20. Gentag næste dag.

Det vækker som lidt opsigt at der er "levende lys" i udstillingen - også efter lukketid :) Og det skaber sikkerhed når der er "levende lys" i træhuset - selv når jeg ikke er hjemme :)



Højde: 12,5 cm - 18 cm - 23 cm. Pris for alle tre kr. 808,- nu 449,- 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)