23. december 2014

Jul uden glimmer og glitter

Vi skal lige kigge ind i et hjem, der ikke er julepyntet på den helt traditionelle måde. Her finder vi ikke gran og julehjerter, men alligevel oser her af julehygge.

Et godt mix af gammelt og råt med masser af helt enkle hvide stearinlys

Et anderledes og meget utraditionelt juletræ, hvor tommer, julegæs og nedfaldne æbler alligevel får os til at mindes jul i gamle dage.

Man drages vel lidt af den skønne måde spejlene er placeret på bagerste væg.

Råt og enkelt, grene uden grønt og nedfaldne juleæbler

Dækket op med Mussel - så bliver det ikke mere dansk :) 
Fundet her

1 kommentar:

  1. hej Marianne..glædelig jul til dig ...dejlige jule billeder ..faktisk lige efter mit hjerte.. men jeg kan dog ikke sige mig fri af ikke at have noget af det "trationelle" pynt også..men mit hjem er dog mere afdæmpet end det jeg sælger .. jeg bliver hurtigt mættet af julepynt.. kh Diana

    SvarSlet

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)