14. november 2014

Fister søger ny væg !

Har du nogensinde mødt Fister?

Han er finurlig, tankevækkende, humoristisk og helt uundværlig. Lige nu er han kommet i glas og ramme og hænger overalt i Galleri ZigZag. Fister kan købes som små værker du selv sætter i ramme eller som store indrammede prints.

Har man først mødt Fister én gang bliver man helt afhængig - igen og igen skubber Fister til dig og dine tanker.

Kig ind i Galleri ZigZag - Fister vil rigtig gerne møde dig :)






Link: www.GalleriZigZag.dk
Galleri ZigZag
Fonnesbechsgade 16B
7400 Herning

2 kommentarer:

  1. Jeg skal lige om ikke ret længe en tur over til ynglingsniecerne i Herning med kalendergaver og julegaver, så kigger jeg forbi og hilser på den fine fyr Fister:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Du er meget velkommen i mit galleri og jeg vil blive glad for at se dig. Bemærk mine åbningstider to 16-17.30, fr 14-18, lø 11-14. Kommer du udenfor åbningstid, så send sms - jeg er lige i nærheden og kan hurtigt åbne. :) Ses

      Slet

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)