1. august 2014

Velkommen

Tak fordi du kiggede forbi - jeg håber du har lyst til at følge med her. Jeg har blogget i mange år med bloggen DIY-se-her-hvordan, men kan mærke at mit interesseområde har flytte sig fra små gør-det-selv projekter til alt om indretning, kunst og design. Derfor har jeg nu startet bloggen Boliginspiration, som jeg håber du vil følge.

På bloggen her, får du også mulighed for at følge lidt mit i hvad der sker i Galleri ZigZag, (altså lidt bare, jeg skal nok styre mig). Galleri ZigZag er mit galleri med alverdens former for kunst og design, beliggende i Fonnesbechsgade 16B i Herning. Her udstiller og sælger jeg både eget og andres kunst.

Ha en god dag


Billedet ovenfor er en wallstick.
Du kan finde den her

4 kommentarer:

  1. Tak tak og tillykke,nu står din nye blog lige så fint i min blogroll:)
    Glæder mig til at følge dig her.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig meget :)

      Slet
  2. Tillykke med din nye blog. Glæder mig til at følge med og se hvad det udvikler sig til.

    SvarSlet
  3. Tillykke med din ny blog - nu er den også oprettet i min blogroll ;o).
    Glæder mig til at følge med både hér og i galleriet inde i byen.
    Dejlig weekend til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)