4. august 2014

Puf af gulvbrædder

Længe har jeg gerne villet have en puf i Galleri ZigZag og pludselig tænkte jeg - den laver jeg lige selv.


Faktisk er den blevet så go' at jeg har lavet en DIY til dig. Puffen er lavet af gamle gulvbrædder, men også nye brædder kan bruges. Lamellerne i puffen er også "home made by me", alternativt kan de købes i IKEA eller hos JYSK for ret små penge.

Den ene puf er betrukket med stof, idet brædderne ikke var så pæne. Den anden puf, har synlige guldbrædder med en løs madras på. Mulighederne er uendelige og jeg overvejer selvfølgelig, at slå mig ned som puffemager :) 

Pufferne har fået plads i Galleri ZigZag og får stor anerkendelse af de besøgende :) 







Her fra Galleri ZigZag ønskes alle en god dag :) 

3 kommentarer:

  1. Jeg er måske stadig lidt i ferie tempo for jeg kan ikke finde ud af hvor og hvordan jeg melder mig til som fast læser???
    Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva
      Tak fordi du gør mig opmærksom på dette. Jeg kæmper og kan ikke rigtig få det til at fungere. Hmmm eller arrrrhh
      Ved du hvordan man gør ?
      KH Marianne

      Slet
  2. Jeg er nok ikke den rette at spørge, jeg ved kun hvordan man får den til at ligge i siden, men din grundmodel på bloggen er jo ikke delt op, beklager.
    Eva

    SvarSlet

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)