30. august 2014

Kaktus i indretningen

Jeg har aldrig været sådan rigtig vild med blomster indedøre. Dels synes jeg, de samler støv, oftes ikke særlig pæne og så glemmer jeg at vande dem. Mest af alt har jeg aldrig set charmen i kaktus, som ikke bare stikker, men også gnaver sig fast i huden med sine små modhagere.

Alligevel er jeg begyndt at kigge lidt langt efter kaktusser. Kan jo godt se, at de flere steder indgår fint i boligindretning og at de gør sig godt i de rigtige potter. Begynder så småt, at synes de er skønne og så skal de jo ikke vandes så ofte!!! Måske har de faktisk en chance for at overleve i mit hjem.

Ja - det er jo ikke fordi jeg sådan lader mig påvirke af modediller, nej, nej - jeg er vel bare omstillingsparat. Hvad med dig ?














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)